Kunena 5.2.1 Addons released (Yesterday)

The Kunena team has announce the arrival of Addons (modules and plugins made by Kunena team) in version 5.2.1 which is now available for download. This version addresses most of the issues that were discovered since the release of Kunena 5.2.3. Download the Kunena Addons

Question [Gelöst] Warning: Unable to fix fb_favorites table.

More
12 years 2 weeks ago - 12 years 2 weeks ago #1 by helmchen
Ich bekam bei der Installation 2 Fehlermeldungen:

Warning: Unable to fix fb_favorites table. All Favorites will be removed.\nDB function failed with error number 1044
Access denied for user 'sqXXX_XXX'@'%' to database 'dbXXXxXXX' SQL=CREATE TEMPORARY TABLE jos_fb_temp SELECT thread, userid FROM jos_fb_favorites WHERE userid>0 GROUP BY thread, userid
SQL =

Warning: Unable to fix fb_subscriptions table. All Subscriptions will be removed.\nDB function failed with error number 1044
Access denied for user 'sqXXX_XXX'@'%' to database 'dbXXX_XXX' SQL=CREATE TEMPORARY TABLE jos_fb_temp SELECT thread, userid, future1 FROM jos_fb_subscriptions WHERE userid>0 GROUP BY thread, userid
SQL =

Gibt es eine Lösung für dieses Problem?

Ich habe das FB 1.0.5RC1 noch installiert, das Kunena 1.07b hatte ich vor der Installation deinstalliert.
Last edit: 12 years 2 weeks ago by Lintzy. Reason: [Gelöst] ins topic eingefügt

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago - 12 years 2 weeks ago #2 by Lintzy
Hoffentlich hast du ein Datenbank-backup? Ich würde folgendes versuchen, wäre ich jetzt an deiner Stelle, Fireboard deinstallieren, per Ftp-Client eventuelle Reste von fireboard tilgen, dann erneut versuchen Kunena 1.0.8 zu installieren.

Falls wieder Fehler, dann erst mal Datenbank-Update drauf und erneuten Versuch es zu installieren.

Ps: Übrigens, dankeschön für dein Danke im anderen thread :blush: :)

Edit: Besser noch: Lesen was fxstein schrieb und die Fehlermeldungen ignorieren :silly:
Last edit: 12 years 2 weeks ago by Lintzy.

More
12 years 2 weeks ago #3 by fxstein

• Not Allowed: to create new topic.
  • Not Allowed: to reply.
  • Not Allowed: to edit your message.
Time to create page: 0.092 seconds