- Thank you received: 0
Kunena 7.0.6 & Kunena 6.4.12 – Security Updates Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 7.0.6 [K 7.0.6] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.4.x/6.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 7.0.
The Kunena team is also pleased to announce the twelfth version of Kunena 6.4, a native Joomla extension for Joomla! 5.0, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4 and 6.0.
Question [RÉGLÉ]kunena 1.5.6 : fait planter firefox, restauration des onglets nécessaire
J'ai un ptit problème avec kunena, il me fait planter firefox a moi et aux membres.
C'est aléatoire ca peut- être en écrivant un message ou non.
J'ai essayé en changeant de theme mais visiblement ca continu.
Merci de votre aide
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Ce n'est pas possible que kunena fasse planter firefox comme cela, vous avez peut-être un plugin qui entre en conflit : docs.kunena.com/index.php/Conflicting_plugins
I don't provide support by PM, because this can be useful for someone else.
Merci tout de même
Bonsoir,
Ce n'est pas possible que kunena fasse planter firefox comme cela
Bonsoir,
et bien si j'ai eu çà aussi avec la version 3.5.4 de Firefox, la nouvelle 3.5.5 ne cause aucun soucis, surement un soucis de javascript
Manager French translation
Tu as essayé de désactiver certains composants/modules pour voir se ce n'est pas eux qui provoquent le conflit ?
I don't provide support by PM, because this can be useful for someone else.