Kunena 6.2.5 & module Kunena Latest 6.0.7 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.5 [K 6.2.5] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.3.x/4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Problemer med dansk oversættelse

More
11 years 1 month ago #1 by phynix
Hej Alle,

Håber dette bare er en form sag. Jeg har joomla 1.6.1, og kunena 1.7.5.

Findes der en oversættelse jeg kan smide ind, fordi kan simpelthen ikke finde ud af det.

Er der andet jeg skal tage højde for, udover at sproget skal være standard til dansk.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #2 by Yxos
Du skal opgradere din Kunena til nueste version; den virker også med joomla 1.6.1.
Så kan du bruge den nyeste danske version som du finder i samme kategori som denne tråd.

/Yxos, Kunena Translator, da-DK.

Overvej at abonnere på kategorien www.kunena.org/forum/48-Danish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #3 by phynix
Jeg får denne fejl når jeg forsøge at installere den nyeste version og hvis jeg bare forsøgte at opdatere den version jeg havde får jeg denne fejl. Nogen ideer?

Fatal error: Call to undefined method JDatabaseMySQLi::qn() in /home/a/u/ftp_aucklandturdk/tmp/install_51226c5716562/install/install.script.php on line 297

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #4 by Yxos
Sandsynligvis inkompatibilitet mellem Joomla 1.6 og den nyeste Kunena.
Jeg ville nok opgradere Joomla til nyeste version 2.5.9 først, og så derefter kunena.

/Yxos, Kunena Translator, da-DK.

Overvej at abonnere på kategorien www.kunena.org/forum/48-Danish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #5 by phynix
Har du mod på lige at give mig en hurtig guide til hvordan man opdateret nemmest?

Fordi prøvede via en manuel opdatering til 1.6.4, og så derfra skulle den kunne finde nye opdateringer. Det fungerede ikke.
Den kan som sagt ikke finde nogen opdateringer lige nu, så kan ikke bruge den automatiske.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #6 by Yxos
Desværre. Jeg har aldrig været på 1.6.1. Jeg har migreret med jupgrade fra 1.5 til 1.7 og 2.5.
De gængse opgraderinger findes på joomlacode.org/gf/project/joomla/frs/?action=index men der er ingen fra 1.6 og op...

Jeg foreslår, at du søger hjælp i Joomlas eget forum: forum.joomla.org/viewforum.php?f=625&sid...0475941c01425ab0f5aa

/Yxos, Kunena Translator, da-DK.

Overvej at abonnere på kategorien www.kunena.org/forum/48-Danish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 weeks ago #7 by phynix
Nu har jeg opdateret og så får en kæmpe bunke joomla problemer da templaten slet ikke er gearet til at 2.5. Er der slet ingen mulighed for at få en dansk oversættelse til at virke på overstående?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: YxosLittleJohn
Time to create page: 0.432 seconds