Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question Een paar probleempjes

More
12 years 10 months ago - 12 years 10 months ago #11 by poezenvrouwtje
Ah...nu snap ik 't...ik gebruik voor jullie de verkeerde benamingen.
In het OVERZICHT van de INDEX staat als 1e categorie: WELCOME-MAT en als 2e Suggestionbox.

let op: ik wil van de onderwerpen die ik nu allemaal heb aangemaakt / per onderwerp een CATEGORIE maken in het OVERZICHT van de INDEX.

IK denk dat ik het nu goed heb omschreven...sorry dat ik de juiste benamingen niet wist en daardoor verwarring heb geschept.

Dan kunnen de bezoekers dadelijk per CATEGORIE klikken , het lezen en daarop een onderwerp of reactie aanmaken...zeg ik het nu goed?

NU GAAT HET EROM OM MIJN ONDERWERPEN MET INHOUD te verplaatsen naar de INDEX en ze te tonen als CATEGORIE.

WIE KAN MIJ IN STAPJES VERTELLEN hoe ik dit moet gaan aanpakken en doe ik dat als MODERATOR op de SITE of moet dat in de BACKEND als ADMINISTRATOR

Poezenvrouwtje van:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje en natuurlijk poes Knoetje
Last edit: 12 years 10 months ago by poezenvrouwtje.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.470 seconds