Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question waardering geven (**) voor een comment of posting, kan dat ?

More
14 years 8 months ago #21 by dirkovision
hey, te gek.!
kan ik inmiddels in de test al geregistreerde gebruikers migreren, of is het beter als ik ze opnieuw laat registreren?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 7 months ago #22 by 810
Gewoon een simpele update zou voldoende moeten zijn.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 7 months ago - 14 years 7 months ago #23 by dirkovision
OEPSSS heb net geschreven dat het gelukt was, maar nee, het is het gewone board wat er nu opstaat. Dus in het engels en zonder de sterren.
De SQL geeft ie de melding dat deze query er al stond.
Hoop dat je tijd hebt om toch even te kijken op pagina.hu de joomla site. de gegevens heb je nog denk ik.


ik hoop dat het lukt..
thanks
dirko
Last edit: 14 years 7 months ago by 810. Reason: Ik heb de gegevens verwijderd, je website stond open voor iedereen

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 months ago #24 by dirkovision
Hoi! Je bedoelt dat dan per comment, dus als aanvulling op de waardering voor een topic, per comment een waardering gegeven kan worden. Net zoiets als Elsevier. je kent dat wel. met een of 5 sterren of zo als blijk van waardering. Als er 10 een 2 sterren geven en b.v. 18 5 sterren, is het resultaat b.v. 4 sterren out of 5..??

dirko

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 months ago #25 by 810
Hey, er is geen mogelijkheid om per comment te stemmen, daarvoor kan je wel bedank plugin gebruiken. Daardoor kunnen personen zien dat de comment hulpvol was.
gr 810

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 months ago #26 by dirkovision
ja, dat gebruiken we al heel lang nu op www.tref.eu
Maar een verfijning ervan zou wel fijn zijn.
Zou er iemand gevonden kunnen worden die tregen vergoeding zoiets maakt ?

Ken jij misschien zo iemand ?
mvg
dirko

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.497 seconds