Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question waardering geven (**) voor een comment of posting, kan dat ?

More
14 years 8 months ago #11 by dirkovision
PHP Built on: Linux srv2.mediaservices.hu 2.6.18-92.1.1.el5.028stab057.2 #1 SMP Mon Jul 21 20:55:45 MSD 2008 i686
Database Version: 5.0.51a-community
Database Collation: utf8_general_ci
PHP Version: 5.2.5
Web Server: Apache/2
Web Server to PHP interface: apache2handler
Joomla! Version: Joomla! 1.5.12 Stable [ Wojmamni Ama Woi ] 01-July-2009 02:00 GMT
User Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.9.0.13) Gecko/2009073022 Firefox/3.0.13

alleen JCE als editor en AVR voor vid's.
we hebben ca 700 domeinen draaien, maar dit is voor het eerst met kunena..
lukt op niet één server..!
d.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #12 by dirkovision
pannon.ws/index.php?option=com_fireboard&Itemid=330#content

kijk, het fireboard draait wel, is aangepast aan de stijl van de template, maar het mooie kunena zoals dit hier krijgen we niet draaiend... :-(

Is er voor fireboard zo'n waarderingssysteem als featured plugin of zo?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago - 14 years 8 months ago #13 by 810
Last edit: 14 years 8 months ago by 810.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #14 by dirkovision
ja, is idd schitterend. vreemd dat 'ie het bij ons niet doet.
is bij jou op een kaal sys?
of als ik je adm geef op srv2 wil je dan eens proberen, misschien zitten we hier te slapen?
d.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #15 by 810
stuur maar de user + wachtwoord via pm

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago - 14 years 8 months ago #16 by dirkovision
Hoi, Jelle. Misschien kun je de brand hier ook effe blussen?

Overigens niet dat ik nieuwsgierig ben, maar was jij ook bij die ramp in Kampen. triest zoiets! en het lijkt me verschrikkelijk zoiets mee te moeten maken ook al ben je een geharde Pro.!!

De brand hier is nog steeds het wachten op het NL Ultimate, met mogelijkheid van waarderen.
Is al bekend of dat iig op korte termijn gaat komen, en kan ik het van jou ICeTheme downloaden?

Komt overigens de versie dat je ook negatief kunt waarderen ?
Dus dat de sterren rood worden ?

We popelen om van start te gaan, maar als je zegt dat het nog wel eevn kan duren, dan zouden we de 'gewone' versie kunnen gebruiken (is die in NL te downloaden ? ) en later upgraden, zou dat mogelijk zijn ?? Of -héél misschien- zie jij kans om met die hack onlangs op pannon.ws die software ook op de andere websites te plempen?

dirko
Last edit: 14 years 8 months ago by dirkovision.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #17 by 810
Hey Dirko,
Nee ik was niet in Kampen, Is niet ons inzetgebied, ons gebied is west-friesland. Meestal komen wij het gebied niet uit, of er moet een zeer grote brand wezen in Noord-Holland zoals vorige week in Julianadorp. Het is zeker triest dat er mensen omkomen bij branden. Daarvoor gebruik altijd rookmelders in je huis. En bij grote gezinnen (<+7 personen, dacht ik uit me hoofd) moet er een automatische brandmeldcentrale aanwezig zijn die is aangesloten op een pac.(Particulier Alarm Centrale).

De ultimate versie komt binnenkort uit, ik wacht op JoniJnm, maar hij is bezig met de versie, zodra hij klaar is zal ik de extra hacks toevoegen.

Nee, er komt geen negatieve waardering. Je kan niet lager dan een 1 geven. Maar ik zal kijken of ik de cijfers tot 6 een rode kleur kan geven.

Als hij klaar is kan je hem downloaden op de website.

Ja, er is al een 1.5.5 nl versie, maar daar zitten een paar bugs in. Waarschijnlijk zal er binnenkort een nieuwe versie uitkomen, zonder de bugs.

Gr. Jelle

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #18 by dirkovision
OK, bedankt, jelle!

Dan w8 ik ff af.. ben wel zéér benieuwd..!!!

Maar als je lang wacht wordt het wel steeds lekkerder moet je maar denken.. haha..

garoetsels
dirko

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 7 months ago - 14 years 7 months ago #19 by dirkovision
Hoi Jelle,
misschien weet jij dit, ik heb op het -tijdelijke- kunena forum op tref.eu de volgende fout als ik het profiel wil updaten:

Parse error: syntax error, unexpected '$', expecting '&' or T_VARIABLE in /home/trefeu/domains/tref.eu/public_html/plugins/system/legacy/toolbar.php on line 131

de site staat als test nu online en ca 80 leden hebben een proef url gekregen om eens uit te proberen.
Dat is de fout melding. Heeft dat iets met rechten te maken (chmod)?

ik zelf heb geen idee.
misschien weet jij het of oken je iemand die dit kan oplossen..??

dirko

lijkt of deze file niet geheel kompleet is :



/**
* Writes a common 'archive' button for a list of records
* @param string An override for the task
* @param string An override for the alt text
*/
function archiveList( $


hier houdt de source code op. geen verdere tags of ?>
heb jij een idee...???

we staan een beetje voor paal op tref.eu met een groot forum zie
Code:
http://95.211.3.174/~trefeu/
..!!

we willen graag 'echt' online nu.., maar het w88 is op ULTIMATE of een bedank hack voor dit 1.5.5...??
dirko
Last edit: 14 years 7 months ago by dirkovision.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 7 months ago #20 by 810
De ultimate is klaar, is al te gebruiken op me website, alleen moet ik de bekende bugs van 1.5.5 er nog uithalen dat zal ik vanavond doen, dus rond middennacht is hij beschikbaar.
Gr
Jelle.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.527 seconds