Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question problemen met RSS feeds

More
10 years 4 weeks ago - 10 years 4 weeks ago #11 by HanKortekaas
Jelle,
zo te zien heb je Feedreader voor de eerste keer net als ik geïnstalleerd? Dan werkt er een ander mechanisme om de RSSfeeds voor de eerste keer binnen te halen. Doe me een lol en hou deze feedreader eens een paar dagen in de gaten of er in de reeds gelezen berichten plotseling een nieuw bericht ontstaat. Zo heb ik het ook ontdekt. Want het betreft dus niet een nieuw bericht maar de afhandeling van de RSS dat Kunena op een bepaald moment dènkt dat het een nieuw bericht is, terwijl dat in feite niet zo is.

Han
Last edit: 10 years 4 weeks ago by HanKortekaas.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago #12 by 810
Replied by 810 on topic problemen met RSS feeds
Beste han
tot nu toe nog steeds geen dubbele feeds gezien.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago #13 by HanKortekaas
Dag Jelle,

ik heb een paar plaatjes gemaakt van de lijst in Feedreader vanaf de datum dat ik daar de historie vasthoud. Ook van Thunderbird kan ik laten zien, maar jij had nu ook Feedreader 3.14 toch?
Het kenmerkende verschil is dat de links van de feeds anders zijn. De #nummers kloppen wel






Han
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago #14 by 810
Replied by 810 on topic problemen met RSS feeds
Ik gebruik Feedreader 3.14 ja. Volgens mij is het een OS probleem????

Bij mij werkt het gewoon goed:

Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago #15 by HanKortekaas
Jelle,
blijkbaar werkt de feedreader 3.14 anders per OS. Ik gebruik XP.
Maar ik loop ze wel regelmatig door waardoor er binnen de feeedreader ongelezen naar gelezen wordt omgezet. Misschien is dat ook nog een oorzaak dat jij nooit dubbelen ziet.
De andere twee testers werken met W7. Maar ja, je hebt gezien dat er verschillen zijn en dat betekent eigenlijk dat iemand in het development team inhoudelijk naar het PHPscript voor de RSS zou moeten kijken?
Als voorbeeld kan ik ook nog een lijst maken van Thunderbird duplo's die er af en toe nog meer geven dan bij Feedreader 3.14.

Han

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 days ago #16 by HanKortekaas
Dag Jelle,
al weer een tijdje geleden.
Ik krijg nog af en toe dubbelen.

Vandag in ons forum het volgende bericht:

Hallo,

Ik heb in Outlook 2010 de RSS-feed ingesteld.
De berichten komen netjes binnen, nadat ik ze gelezen heb, verwijder ik de berichten.
Ik krijg regelmatig oudere, al gelezen en verwijderde berichten terug bij mijn RSS-feeds.
Heb nu een bericht van zondag en maandag weer terug.
Heb enkele weken geleden getest door ze een week niet te verwijderen, ze staan dan dubbel in de lijst.

Waarom is dit?


Ik heb maar voorgelegd dat dit al ter discussie is gesteld in het Kunena forum, maar nog loopt.

Is er van jouw kant iets meer te melden?

Han

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 day ago - 10 years 1 day ago #17 by HanKortekaas
Jelle,

ik heb bij eerdere berichten in dit draadje al gemeld dat het bij dubbelen lijkt dat de oorzaak ligt bij de moderator. Als de moderator een bericht bijwerkt qua onderwerptitel of hij verplaatst het onderwerp naar een andere locatie, dan beschouwt het systeem dit als een nieuw bericht.

Kun je dat nagaan of moet ik dit in het Engelstalige forum plaatsen.

Han
Last edit: 10 years 1 day ago by HanKortekaas.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.415 seconds