Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Parameters Kunena Template

More
10 years 2 months ago #11 by Jan Hagel
Welke officele template adviseerd u mij dan om te nemen , met de kleuren rood/zwart ?

website: www.janhagel.be

groet,

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #12 by 810
Replied by 810 on topic Parameters Kunena Template
ik zou gewoon blue eagle gebruiken, en dan de kleuren aanpassen. Dit kan je instellen bij edit template

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #13 by Jan Hagel
Okee, de template Orao , werkt wel probleemloos met de Kunena versie 2.04, maar niet met V3.0.4 ?? Toch vreemd!!!

Ik heb gisteren nog het CSS verhaal uitgeprobeerd maar helpt niet!
Op mijn eigen computer een directory met 2 subdirectories gemaakt Kunena en Orao de hele directory css van beiden via FTP daar heen gehaald. Daarna gewisseld, toen het niets uithaalde weer terug gezet.
Ook nog even php geprobeerd, ook geen resultaat. Het Kunena bestand heeft een directory JS (script) die heeft Orao niet.

Groet Jan Hagel

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #14 by Jan Hagel
Hoe komt het dat DE template Orao wel probleemloos werkt met Kunena V.2.0.4 maar niet met V.3.0.4

Groet ,
Jan Hagel

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #15 by 810
Replied by 810 on topic Parameters Kunena Template
in versie 3.x hebben we een aantal beveiligings problemen opgelost en herschreven. En de templates van templatekunena.com zijn nooit geupdate naar de laatste versie. Waarschijnlijk is de maker ermee gestopt.

Ik adviseer een template te gebruiken van 1 van de sponsoren rechts. Of als je een bootstrap template hebt, komt er over 2 weken een nieuwe versie uit, met een nieuwe template.

Groet
810

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #16 by Jan Hagel
Bij blue eagle kun je bijv. niet via edit template de kleuren aanpassen van de categories, deze moet je via css aanpassen? maar het bestand Kunena.default-min.css geeft zo een rot overzicht van alle codes, je kunt er geen wijs uit worden!!

Kun je deze niet instellen voor een merkbaar glashelder overzicht van de codes??

Groet ,
Jan Hagel

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #17 by 810
Replied by 810 on topic Parameters Kunena Template
1) voor kleuren aanpassen categories: www.kunena.org/docs/Coloured_categories
2) schakel kunena debug in, staat in het eerste tab van de config. Dan kan je Kunena.default.css aanpassen. dit is overzichtelijker.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.447 seconds