Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Kunena NL Ultimate V1.5.9

More
14 years 2 months ago #251 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
X-tase wrote:

810 wrote:

Dit komt omdat tijdens de installatie de database niet goed kan bereiken. dit is een veel voorkomende probleem. type bij zoeken timeout in, en je krijgt een aantal oplossingen.
gr 810


Tot nu toe geen oplossing gevonden, behalve een backup terugzetten...

Mijn hosting provider denkt dat het aan het script ligt. Bij hun staat in ieder geval alles goed ingesteld om de fout te voorkomen, zegt men.

Voorlopig gebruik ik wel 1.5.8...

Mocht er nog iets zijn wat ik over het hoofd heb gezien dan hoor ik het graag.


Dit probleem komt door de oude Fireboard. Vanaf 1.6 zal het installatie weer gewoon overal doen, welke instelling je ook hebt. Maar tot nu moet je anders ff wachten. gr
810
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago #252 by Soulmaster
810 wrote:

Soulmaster wrote:

Ik krijg ineens errors om foto's of afbeeldingen te uploaden na de upgrade. mag alleen jpeg/gif of png uploaden . en laat ik dat nu net uploaden..

wat kan het probleem zijn?

De afbeelding is niet geplaatst. Probeer het nogmaals of pas het bericht aan (Kies alleen jpeg, gif of png afbeeldingen)

update. net de gewone versie erop gezet, geen problemen. Zal nu jouw versie daar weer overheen gooien.

update 2. nop met de ultimate versie het probleem terug.


Zitter er geen hoofdletters in de extensies, dan zou het gewoon moette werken, vreemd ik zal morge ernaar kijken.
gr 810


Het vreemde is dat het met de originele 1.5.9 wel werkt maar met de door jou aangepaste versie niet. En die heerscht toch wel hevig ten opzichte van de standaard versie.
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago #253 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
JSmith19 wrote:

810 wrote:

JSmith19 wrote:

810 wrote:

meestal je adres + phpmyadmin vb: www.voorbeeld.nl/phpmyadmin
gr 810


Ja ok sorry dat ik onvolledig was met mijn vraag. ik bedoelde eigenlijk hoe kan ik de inhoud zien van de db
ik kan de betreffende *_fb_users wel vinden maar zie daar nerens iets over de inhoud ervan.
En hoe kan het dan dathet toch blijft staan terwijl ik het hele blok verwijder in myprofile_profile_info.php?


Ok, is goed, klik links op *_fb_users klik dan op verkennen. En dan kan je alle instellingen zien van de gebruikers.
gr 810


Bedankt dit wist ik nog niet :)
Er staat dus inderdaad niets in het personaltext vak ten minste er staan NULL
De rest is wel ingevuld. Hoe kan ik dit fixen? PersonalText bijmezelf in de DB ingevuld maar nog steeds zie ik de handtekening ipv personaltext in het forum in alle browsers ook na een refresh.



Probleem is opgelost, het zat hem in Community Builder Plugins - Forum Integration
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago #254 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
Soulmaster wrote:

810 wrote:

Soulmaster wrote:

Ik krijg ineens errors om foto's of afbeeldingen te uploaden na de upgrade. mag alleen jpeg/gif of png uploaden . en laat ik dat nu net uploaden..

wat kan het probleem zijn?

De afbeelding is niet geplaatst. Probeer het nogmaals of pas het bericht aan (Kies alleen jpeg, gif of png afbeeldingen)

update. net de gewone versie erop gezet, geen problemen. Zal nu jouw versie daar weer overheen gooien.

update 2. nop met de ultimate versie het probleem terug.


Zitter er geen hoofdletters in de extensies, dan zou het gewoon moette werken, vreemd ik zal morge ernaar kijken.
gr 810


Het vreemde is dat het met de originele 1.5.9 wel werkt maar met de door jou aangepaste versie niet. En die heerscht toch wel hevig ten opzichte van de standaard versie.


Ik had een bugfix van kunena 1.6 gebruikt maar zo te zien werkt de fix niet met 1.5.x versies. dus ik zal de fix eruit halen en dan zal ik hem morgen weer opnieuw uploaden. gr 810
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago - 14 years 2 months ago #255 by JSmith19

Probleem is opgelost, het zat hem in Community Builder Plugins - Forum Integration


Mijn dank is inmens groot
Nu staat het idd goed. Nogmaals mijn dank voor de genomen moeite :)Heb je account weer gewist maar er gerust een zelf aan :)
Last edit: 14 years 2 months ago by JSmith19.
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago #256 by Soulmaster
toppie
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago - 14 years 2 months ago #257 by aluher
Replied by aluher on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
Hier ook het probleem met foto's uploaden. wil met de versie 1.5.8 al niet meer met alle extenties, maar met 1.5.9 nog meer problemen. wat eerst wel gewoon werkte, nu dus niet meer.
@810, is dit met je laatste versie 1.5.9 opgelost/verbeterd?
krijg hier nu veel klachten over, juist omdat er veel foto's geupload worden op mn forum
Last edit: 14 years 2 months ago by aluher.
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago #258 by aluher
Replied by aluher on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
owww.. en vandaag nog iets opgevallen over de software. tot 1.5.6 werden alle niet gelezen posts aangegeven als nieuw. sinds de laatste update worden alleen de posts van de afgelopen ongeveer 24 uur aangegeven als nieuw. op deze manier mis ik als moderator erg veel posts als ik niet elke dag inlog, en is t lastig om alles te volgen op mn forum. is dit een instelling in de software die veranderde is?
voorlopig zou ik graag versie 1.5.6 terug willen zetten tot 1.6 er is, maar tuurlijk heb ik die niet meer :(
@ 810, is die ergens te downloaden nog?
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago #259 by John
Replied by John on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.9
Hij stond op pagina 16 in dit draadje: 1.5.6 NL Ultimate
The topic has been locked.
More
14 years 2 months ago #260 by wonderland2001
Hoi, ben wat aan het nazien op mijn forum.
Ineens zag ik dat de tijd van mijn post wel 6 uren achterstaat.
Idee veranderen? hoe?

en hoe kunnen leden abonnementen uitzetten.
Ik heb dit nu zelf uitgezet.
extra functie voor 1.6 :)

Laat maar iets weten
Groetjes
The topic has been locked.
Time to create page: 0.477 seconds