- Thank you received: 0
Kunena 6.4.8 Released
The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.4.8 [K 6.4.8] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 5.0.x/5.1.x/5.2.x/5.3.x/5.4.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 / K 6.3 / K 6.4 and issues discovered during the last development stages of K 6.4
Important note: Go to the Kunena Dashboard after an upgrade so that the Kunena database tables are also updated. This is particularly necessary for major version jumps so that the table changes are adapted.
Question Kunena NL Ultimate V1.5.9
Nog iets in IE 8 kunnen gebruikers andere gebruikers die hidden zijn zien.
In Firefox werkt het wel goed.
- Soulmaster
-
- Junior Member
- Soulmaster
-
- Junior Member
Warning: set_time_limit() [function.set-time-limit]: Cannot set time limit in safe mode in /storage/mijndomein/users/108526/public/sites/www.west-point.nl/V3/components/com_kunena/JoniJnm_Plugins/plugins/optimizar/helper.php on line 5
Hbe voor het gemak de betreffende plugin maar even uitgezet, gebruik deze toch nooit. Het leek me alleen wel netjes het even te melden.
poll werkt weer, voor ie8 zal ik nu naar kijken. Hoe bedoel je het.
nou wat ik ermee bedoel is als een register gebruiker zijn profiel op hidden zet dan kan iedereen hem toch zien in ie8 dat hij online is. helemaal onderaan net boven forum statistieken.
Waar kan ik de juiste poll data weghalen ?
Ik was het vergeten, ik zal het meteen aanpassen. Vanavond staat het erop.klopt het dat onderaan het forum de verjaardagen zijn weggehaald?
Gr 810
Het zal pas in Kunena 1.6 Gaan werken. dus heb nog een paar maanden geduld, voor het einde van 2009.is het ook al bekent wanneer wij meervoudige uploads krijgen in een topic ?
gr 810
Krijg deze error:
Warning: set_time_limit() [function.set-time-limit]: Cannot set time limit in safe mode in /storage/mijndomein/users/108526/public/sites/www.west-point.nl/V3/components/com_kunena/JoniJnm_Plugins/plugins/optimizar/helper.php on line 5
Hbe voor het gemak de betreffende plugin maar even uitgezet, gebruik deze toch nooit. Het leek me alleen wel netjes het even te melden.
Dank je voor het melden, ik zal er naar gaan kijken.