Kunena 6.3.0 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.3.0 [K 6.3.0] in stable which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x/5.1.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.3

Question Kunena NL Ultimate V1.5.9

More
14 years 9 months ago #111 by kootjoo
Na update naar de v2 versie krijg ik deze fotmeldingen:

Frontend

Warning: Error parsing D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\gracias\language\nl-NL.ini on line 28 in D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\api.php on line 506

Warning: Error parsing D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\gracias\language\nl-NL.ini on line 28 in D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\api.php on line 114

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\api.php on line 115

* Recente Discussies
* Home
* Regels
* Help


Backend:

Warning: Error parsing D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\gracias\language\nl-NL.ini on line 28 in D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\api.php on line 506
The topic has been locked.
More
14 years 9 months ago #112 by kootjoo
Nog steeds Avatar problemen.

Ik heb nog steeds een aantal problemen met de Avatars:

- Bij het wijzigen van de Avatar krijg ik nog steeds de melding:

* JFTP::write: Bad response
* JFTP::delete: Bad response

Maprechten e.d. staan goed op 755.

Na een refresh is de nieuwe Avatar wel gewoon zichtbaar!
The topic has been locked.
More
14 years 9 months ago #113 by kootjoo
Bovenstaande problemen lijken zich te hebben opgelost????? Heb alles opnieuw geupload en alles ziet er weer goed uit.
The topic has been locked.
More
14 years 9 months ago - 14 years 9 months ago #114 by RAGMAN
kootjoo wrote:

Na update naar de v2 versie krijg ik deze fotmeldingen:

Frontend

Warning: Error parsing D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\gracias\language\nl-NL.ini on line 28 in D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\api.php on line 506

Warning: Error parsing D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\gracias\language\nl-NL.ini on line 28 in D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\api.php on line 114

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\api.php on line 115

* Recente Discussies
* Home
* Regels
* Help


Backend:

Warning: Error parsing D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\gracias\language\nl-NL.ini on line 28 in D:\server\xampp\htdocs\cockers\components\com_kunena\JoniJnm_Plugins\api.php on line 506




Deze problemen had ik ook, dat komt omdat er een foutje staat in de gracias plugin

zoek nl.NL.ini op in de volgende map: (site)/components/com_kunena/JoniJnm_Plugins/gracias/language en ga naar deze regel:

points_author_d==Voeg jomsocial userpoint toe aan post's auteur

Haal daar één = teken weg. denk dat dat een typfoutje was.


Groeten
Last edit: 14 years 9 months ago by RAGMAN.
The topic has been locked.
More
14 years 9 months ago #115 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.4 V2
Dank je voor het melden, is bijgewerkt.
Vreemd dat ik die melding nooit gezien hebt. Bij mij gaf hij geen fouten tijdens installaties.
Gr Jelle
The topic has been locked.
More
14 years 9 months ago #116 by Soulmaster
JoniJnm <-- die optie gewoon uitschakelen in kenuna als je die component niet hebt geinstalleerd . Foutmelding is dan ook weg.
The topic has been locked.
More
14 years 9 months ago #117 by Soulmaster
Ik kreeg een error op mijn usersonline mod. Ik heb het taalbestand aangepast en nu werkt hij wel. hier te downloaden. uploaden in de languages/nl-NL/ map
The topic has been locked.
More
14 years 8 months ago #118 by Soulmaster
is er een zicht op wanneer de optie om meerdere uploads in 1 topic te krijgen? 1 upload per topic is te weinig voor vele van mijn leden. en die moeten nu elke keer een andere topic aanmaken of replyen op hun eigen topic.
The topic has been locked.
More
14 years 8 months ago #119 by 810
Replied by 810 on topic Re:Kunena NL Ultimate V1.5.4 V2
Er word hard gewerkt achter het schermen om het mogelijk te maken, het word volgens mij pas met 1.6 beschikbaar. Het Beste is om je eigen post te veranderen kan je meerdere uploads in 1 post hebben, dan hoef je niet steeds te replyen.
Gr 810
The topic has been locked.
More
14 years 8 months ago #120 by kootjoo
Ik heb een probleempje met het volgende, is niet echt een probleem met deze versie, de "standaard" 1.5.4 heeft het ook.

Ik heb mijn website zo ingericht dat per omderdeel er een specifieke template-kleur geladen wordt. Dits is gekoppeld aan de ItemId's van het hoofdmenu. Bij een aantal handelingen in Kunena wordt deze Itemid niet goed meegegeven waardoor de layout niet meer goed gekoppeld is. Bijvoorbeeld als ik mijn profiel wijzig en hierna opsla wordt de pagina vernieuwd zonder Itemid en is layout dus niet meer kloppend. Is hier iets aan te doen? Of heb je tips waar ik desnoods de Itemid's in de code kan plaatsen?

Groeten,
KooTjoo
The topic has been locked.
Time to create page: 0.596 seconds