Kunena 6.2.5 & module Kunena Latest 6.0.7 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.5 [K 6.2.5] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.3.x/4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question images "cassées"

More
1 year 9 months ago #11 by zgood
Replied by zgood on topic images "cassées"
non en le récupérant via filezilla

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 9 months ago #12 by zgood
Replied by zgood on topic images "cassées"

Sous /media/kunena/attachments ensuite il y a différents dossier qui portent l'id de l'utilisateur
D'ailleurs à ce propos il y a un truc bizarre. Je viens de faire un test pour vérifier la taille des noms de fichiers après upload. J'ai posté des images sur le forum et je suis allé voir le dossier de mon ID dans ce répertoire. Les nouvelles photos (bien visible dans le post) n'y sont pas... Via filezilla je ne les retrouve pas.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 9 months ago #13 by Leen
Replied by Leen on topic images "cassées"
si vous avez déplacé votre site Web avec filezilla, avez-vous modifié les chemins log et tmp dans le fichier configuration.php avec les détails de votre nouvel hébergeur ?

L.v.d.A

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 9 months ago - 1 year 9 months ago #14 by rich
Replied by rich on topic images "cassées"
The files are definitely broken, because if the file name has been changed, the forum would show "Attachment not found" and not a broken image.
I tested it.
If Protect Attachments is or was enabled in Kunena, you must change the transfer from auto detect to binary in FileZilla, otherwise the protected attachments will be destroyed.



(Translated by Deepl translator)
Les fichiers sont définitivement cassés car si le nom du fichier a été modifié, le forum afficherait "Pièce jointe introuvable" et non une image cassée.
Je l'ai testé.
Si la protection des pièces jointes a été activée dans Kunena, vous devez modifier dans FileZilla le transfert de la détection automatique à la détection binaire, sinon les pièces jointes protégées seront détruites.
Last edit: 1 year 9 months ago by rich.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.422 seconds