Kunena 6.2.6 released

The Kunena team has announce the arrival of Kunena 6.2.6 [K 6.2.6] which is now available for download as a native Joomla extension for J! 4.4.x/5.0.x. This version addresses most of the issues that were discovered in K 6.1 / K 6.2 and issues discovered during the last development stages of K 6.2

Question Kunena NL Ultimate V1.5.9

More
13 years 9 months ago #331 by X-tase
Is er ergens wat te vinden over welke 'uitbreidingen' er in de Kunena 1.6 beta gaan zitten? Ik begreep dat een deel van de plugins van deze versie / JoniJM versie in de officiële 1.6 komen.
The topic has been locked.
More
13 years 9 months ago - 13 years 9 months ago #332 by 810
Replied by 810 on topic Re: Kunena NL Ultimate V1.5.9
In de Kunena 1.6 beta versie, zul je o.a. de volgende opties vinden:

* vernieuwde backend voor de beheerder
* een nieuw, centraal templatesysteem
* geïntegreerd stemsysteem
* Nieuw Prullenbakbeheer in de backend voor verwijderde discussies/berichten
* Nieuwe wijze van toevoegen bijlagen aan berichten (gebaseerd op AJAX, zonder de noodzaak om het bericht meermaals te wijzigen).
* Nieuwe moderatie-opties (verplaatsen, samenvoegen, splitsen, verwijderen) met minder knoppen.
* Gebruikers IP-adressen kunnen gemakkelijk worden geblokkeerd en geweerd (vanuit hun profiel of in Kunena Gebruikersbeheer in de backend)
* Nieuw installatiesysteem met stap-voor-stap gegevens van het installatieproces.(compatibel met Joomla 1.6)
* Anoniem Tippen biedt gebruikers de mogelijkheid om in een aangewezen categorie volledig anoniem berichten te posten
* Gebruikers kunnen binnen een bepaalde tijd hun eigen berichten verwijderen.
* Verbeterde RSS-opties
* Nieuwe BBcode editor, inclusief voorbeeldweergave bericht
* Kleurcoderingen categorieën
* Abonnement op categorieën
* Conversie van jQuery naar MooTools 1.2
* En nog veel meer

Dit zijn slechts een aantal voorbeelden van de vele wijzigingen en verbeteringen in Kunena 1.6. Veel verouderde code is verwijderd of herschreven.
Last edit: 13 years 9 months ago by 810.
The topic has been locked.
More
13 years 8 months ago #333 by wonderland2001
Hoi,

nu heb ik com_kunena_v1.6.0-BETA1_b3068_2010-07-19 op mijn test is gezet (upgrade van kunena ultimate-> beta)
Maar ik zie mijn forum niet meer?
idee wat dat kan zijn
je mag eens zien op de site, ik stuur je de login PM "810"

groetjes
Wonderland
The topic has been locked.
More
13 years 8 months ago #334 by Hurr1c4n3
Heb je het de link naar het forum wel aangepast in je menu. Heb je in kunena zelf ook al een menu aangemaakt?
The topic has been locked.
More
13 years 8 months ago #335 by DTP2
Replied by DTP2 on topic Re: Kunena NL Ultimate V1.5.9
Ik heb dit ook gehad met deze Beta 1. Heeft bij mij niet geholpen om een ander menu aan te maken, maar er zijn mensen bij wie dit wel degelijk uitkomst heeft geboden. In de Beta 2 moet dit opgelost zijn. Dus als het menu aanmaken niet helpt nog even geduld hebben aub.
The topic has been locked.
More
13 years 8 months ago #336 by Hurr1c4n3
Gebruiken jullie toevallig een artisteer template? Dan is het nl wel op te lossen.
The topic has been locked.
More
13 years 8 months ago - 13 years 8 months ago #337 by wonderland2001
Menu aan maken gedaan witte pagina.

Ok, zal dan even wachten:lol:
Hoop dat jullie eind deze zomer klaar zijn:)

EDIT:
Komt er ook een nieuwe HIDE functie, wanneer gebruikers zich antwoorden op de topic de hide tekst zien?
Last edit: 13 years 8 months ago by wonderland2001.
The topic has been locked.
More
13 years 8 months ago #338 by DTP2
Replied by DTP2 on topic Re: Kunena NL Ultimate V1.5.9
Ik snap niet precies wat je hiermee wilt zeggen of wat die functie precies moet doen. Als je verbeteringen hebt mag je die altijd posten aan het devteam. Dat wordt altijd serieus overwogen.
The topic has been locked.
More
13 years 8 months ago - 13 years 8 months ago #339 by wonderland2001
Waar moet ik dat doen? link?

Ik bedoel dit:"Dit zal u toelaten om de tekst te verbergen, zodat de gebruiker zal moeten reageren om het gepubliceerde bericht te zien." komt van phpbb,vbulletin
De meeste forums hebben dat.

Zou super zijn, want nu gebruik ik die
Warning: Spoiler!
Last edit: 13 years 8 months ago by wonderland2001.
The topic has been locked.
More
13 years 8 months ago #340 by 810
Replied by 810 on topic Re: Kunena NL Ultimate V1.5.9
Hey, dit kan al probeer maar hier www.kunena.com/playground/play klik op hidden text. naast spoiler

gr 810
The topic has been locked.
Time to create page: 0.502 seconds